بهترین مداد چشم بدون ریزش

مقاله حوزه آرایشی و بهداشتی از جمله: آرایش چشم و ابرو - آرایش صورت - آرایش مو - لوازم آرایشی - نکات آرایشی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همانطور که می دانید مداد چشم یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی به شمار می رود که تقریبا جزئی جدانشدنی در انواع میکاپ هاست و سهولت استفاده از آن باعث شده تا علاوه بر میکاپ آرتیست های حرفه ای، افراد تازه کار نیز به استفاده از آن ها علاقه مند باشند. اما باید توجه کنید که مداد چشم انتخابی شما باید خصوصیات ویژه ای داشته باشد تا جلوه نهایی کار راضی کننده شود. از جمله مهم ترین این ویژگی ها ضد آب و ضد ریزش بودن مداد و داشتن بافت نرم خواهد بود، 

مزایای استفاده از مداد چشم بدون ریزش و بهترین انواع آن

قطعا داشتن میکاپی یکدست و تمیز، به خصوص در نواحی چشم ها از مواردیست که همه ما خواستار آن هستیم. در زمینه آرایش چشم استفاده از مدادهای ضد آب و ضد ریزش، علاوه بر داشتن جلوه مرتب و زیبا، از سیاه شدن دور چشم ها و ایجاد هرگونه لک و کثیفی جلوگیری کرده و همچنین ماندگاری بالایی دارند. از همین جهت ما در ادامه چند مورد از بهترین مداد چشم های موجود جهت میکاپ را به شما معرفی کرده ایم:

مداد چشم ضد آب بل مدل Original شماره 100

داشتن آرایش چشم بی عیب و نقص تنها با استفاده از بهترین مداد چشم ها ممکن خواهد بود و یکی از پیشنهادات جذاب ما به شما، مداد چشم ضد آب بل مدلOriginal  شماره ۱۰۰ می باشد که تاثیر بی نظیری روی افزایش زیبایی و گیرایی چشم های تان خواهد داشت! بافت بسیار نرم و روان این مداد از ویژگی هاییست که باعث حرکت آسان آن روی پلک شده و خط چشمی یکدست و تمیز بر جای می گذارد. خط چشم بل ضد آب و ضد تعریق بوده و همچنین از دیگر خصوصیات آن می توان موارد زیر را نام برد:

. پوشانندگی بالا

. فرمولاسیون طبیعی

. بافت نرم و روان

. ضد آب و ضد حساسیت

. دارای رنگدانه های خالص و فوق مشکی

. مناسب برای استفاده روزانه

BELL
 

مداد چشم ضدآب و چرب بل – BELL

برند بل همواره از بهترین تولیدکنندگان مداد چشم در دنیاست که یکی از محبوب ترین مدل های آن مداد چشم ضد آب و چرب بل –BELL  می باشد که علاوه بر پوشش دهی فوق العاده، ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد و بهترین مداد چشم جهت استفاده روزانه خواهد بود. از دیگر ویژگی های این مداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. ضد آب

. ضد حساسیت

. دارای رنگدانه های مشکی

.عدم ایجاد خارش و سوزش

. بافت سبک

. نرم و روان

. حاوی ویتامین و روغن های گیاهی

. با دوام

. عدم ایحاد لک و تیرگی اطراف چشم ها

BELL-waterproof
 

مداد چشم لچیک 400

چشم ها اولین و تاثیرگذارترین بخش های برقرار کننده ارتباط با دنیای اطراف هستند که آرایش صحیح آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این زمینه مداد چشم لچیک ۴۰۰ یکی از بهترین انتخاب ها جهت میکاپ چشم هاست که ویژگی های فوق العاده ای دارد! داشتن بافت نرم در کنار سبک بودن بافت این مداد از مهم ترین خصوصیاتی هستند که از همان ابتدا توجه تان را جلب خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این مداد چشم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

. ماندگاری بالا

. ضد آب

. ضد ریزش

. ضد حساسیت

. پوشانندگی بالا

. حاوی روغن های گیاهی

. بر پایه موم

. امکان استفاده به عنوان سرمه چشم

 

 





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : baran
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی